oct. 142009
 

Benvolguts, benvolgudes,

La Fundació per la Pau convoca el 3r Concurs d’Animacions per la Pau.

Aquest concurs té per objectiu el foment de la cultura de pau a través de l’art de l’animació i en les dues primeres edicions ens ha permès transmetre el nostre missatge a més de 200.000 persones d’arreu del món. El tema dels treballs que es presentin aquest any ha de ser: ‘Camins de pau: noviolència i diàleg’.

A la web del concurs trobareu les bases, els premis i tota la informació:

www.fundacioperlapau.org/concurs

Us preguem que feu difusió del concurs a totes aquelles persones que cregueu que hi puguin estar interessades, a través de les vostres webs, comunicacions per correu electrònic, butlletins en paper, etc. Aquí trobareu la nota de premsa que n’hem fet, per si us pot ajudar en aquest sentit.

Quedem a la vostra disposició. Cordialment,

Toni Viader i Olivé
Coordinador del Concurs d’Animacions per la Pau
info@fundacioperlapau.org
Telèfon +34 93 302 51 29
c/ Casp, 31, 2n 1a A – 08010 Barcelona
www.fundacioperlapau.org

Apreciadas y apreciados amigos,

La Fundació per la Pau convoca el 3r Concurso de Animaciones por la Paz.

Este concurso tiene por objetivo el fomento de la cultura de paz a través del arte de la animación y en sus dos primeras ediciones nos permitió transmitir nuestro mensaje a más de 200.000 personas de todo el mundo. Este año, el tema de los trabajos a presentar es: ‘Caminos de paz: noviolencia y diálogo”.

En la web del concurso encontraréis las bases, los premios y toda la información:

www.fundacioperlapau.org/concurs/cast

Os rogamos que hagáis difusión del concurso a todas aquellas personas que creáis que puedan estar interesadas, a través de vuestras webs, comunicaciones por correo electrónico, boletines en papel, etc. Aquí encontraréis el Comunicado de prensa que hemos preparado por si os puede ayudar en este sentido.

Quedamos a vuestra disposición. Atentamente,

 Posted by at 11:34 am