març 302010
 

Avui dia 29/03/2010 a la tarda un problema elèctric en el datacenter on s’allotjen els servidors ha causat un tall de varies hores en la connexió deixant sense accès als servidors i als serveis de Pangea. El problema electric ha quedat parcialment solventat cap a les 21:30, amb una recuperació parcial de l’accès als serveis.

A conseqüència d’aquest problema hi ha hagut una avaria en un dels servidors, i es seguirà treballant al llarg de la nit i demà per solucionar-la. Aquestes tasques podrien ocasionar algun tall en l’accès als serveis de Pangea durant aquest temps.

Preguem disculpeu les molesties ocasionades i les que us puguin ocasionar les properes reparacions,
Seguirem treballant per solucionar-ho el més ràpidament possible i per mirar d’evitar que es pugui repetir aquest tipus d’incidència,

Salutacions,
L’Equip de Pangea

Hoy dia 29/03/2010 por la tarde un problema eléctrico en el datacenter donde se alojan los servidores ha causado un corte de varias horas en la conexión dejando sin acceso a los servidores y a los servicios de Pangea. El problema electrico ha quedado parcialmente solventado hacia las 21:30, con una recuperación parcial del acceso a los servicios.

A consecuencia de este problema ha habido una averia en uno de los servidores, y se seguirá trabajando a lo largo de la noche y mañana par solucionarla. Estos trabajos podrian ocasionar algun corte en el acceso a los servicios de Pangea durante este tiempo.

Rogamos disculpéis las molestias ocasionadas y les que os puedan ocasionar las próximas reparaciones,
Seguiremos trabajando para solucionarlo lo más rapidamente posible y para evitar que se puedan repetir este tipo de incidencia,

Saludos,
El Equipo de Pangea

 Posted by at 10:11 am